Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-07-21, 22:00 FINAŁOWA III Runda ULTIMATE 1/4 GP+ ZLOT NA ZAKOŃCZENIE LATA
Po 2 rundach czas na kolejna 3cia tym razem już rundę finałowa.
Podczas III Rundy zostaną wyłonieni mistrzowie naszego Grand Prix , którzy dzielnie zdobywali punty na poprzednich rundach .
Harmonogram imprezy:
III Runda Ultimate ¼ GP 14.09.2014
Godzina 10ta otwarcie bram .
Od 10-12 Trwają zapisy startujących w danych konkurencjach i umiejscowienie pojazdów pokazowych na wyznaczonych miejscach, lokowanie pojazdów widzów na parkingu. Lokowanie pojazdów w strefie „show&shine”
12-14 Wyścigi kwalifikacyjne w poszczególnych klasach wg. Harmonogramu klas.
12-15 Trwaja pokazy driftingu czyli jazdy w kontrolowany poślizgu , jak również drift taxi czyli dla chętnych przejechać sie takim autem w takim stylu.(drugi plac)
14-15 Przejazdy pokazowe stunterów motocyklowych. Kaskaderzy na motorach.
15-17 Przejazdy półfinałowe i finałowe w klasach wg. Harmonogramu klas
17-18 Wyłonienie zwycięzców wg czasów przejazdu , wyłonienie zwycięzców w kategoriach „show&shine” wręczenie nagród, zakończenie imprezy.
Podczas III Rundy odbędzie się ogólnopolski zlot motoryzacyjny na zakończenie lata a na nim miedzy innymi:
-Dift i drift taxi
-Show&Shine + wybór najciekawszych i najładniejszych aut zlotu
-Pokaz Oldtimerów
- Stoiska Gastronomiczne
-Atrakcje dla dzieci
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju .
Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych .
Terminy :
- 11.05.2014 I RUNDA
- 13.07.2014 II RUNDA
- 14.09.2014 III FINAŁOWA RUNDA
Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.
Podział na klasy :
DRAG:
Mini- pojazdy o pojemności do 1500 cm3 , napęd dowolny, z doładowaniem i bez doładowania
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd- pojazdy z napędem na oś tylną z doładowaniem i bez doładowania
Awd- pojazdy z napędem na obie osie z doładowaniem i bez doładowania
STREET:
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd - pojazdy z napędem no oś tylną z doładowaniem lub bez doładowania
Awd - pojazdy z napędem no dwie osie z doładowaniem lub bez doładowania
Diesel - pojazdy z dowolnym napędem silnik o zapłonie samoczynnym
US Cars - pojazdy produkcji USA
MOTOCYKLE :
do 750 cm3
powyżej 750 cm3
Doładowanie to:
kompresor
podtlenek azotu
turbina
lub dowolna kombinacja lub ilość tych elementów
Moje auto: Honda CRV, Vw Polo 6R Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 30 Paź 2007 Skąd: szczecinek
Wysłany: 2014-09-05, 09:04
Witajcie
Chcieliśmy przedstawić Wam dwie alternatywne trasy dojazdu na naszą imprezę III Rundę Ultimate oraz Zakończenie sezonu w dniu 14 września 2014 r.
W miejscowości Turowo jest przebudowywana droga i dojazd nią będzie utrudniony w dniu imprezy.
1. Trasa alternatywna dla jadących od Poznania/Piły/Czarnkowa
W miejscowości Lotyń kierujecie się na miejscowość Borki.
Pomocna dla Was będzie poniższa mapka.
Poniższe zdjęcia przedstawiają punkty newralgiczne wraz z kierunkiem ruchu.
2. Trasa alternatywna dla jadących od Szczecina/Stargardu Sz./Czaplinka.
W miejscowości Sitno kierujecie się na miejscowość Dziki. W Dzikach skręcacie w lewo w kierunku Turowa i wyjeżdżacie koło przejazdu kolejowego przed którym skręcacie w prawo i kierujecie się na miejscowość Wilcze Laski.
Pomocna będzie poniższa mapka.
Zdjęcia przedstawiają punkty newralgiczne na trasie.
Szerokiej drogi i widzimy się już 14 września na lotnisku.
Pozdrawiam
Maciek
_________________ Suzuki/Audi/VW/Opel
Nie sztuką jest mieć nowe auto, sztuką jest wsadzić całe serce w stary, by wyglądał jak nowy ;-0))
Ostatnio zmieniony przez Pevo 2014-09-05, 12:19, w całości zmieniany 1 raz
Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-09-11, 15:27
Zapisy na Finałową III Rundę Ultimate 1/4 GP Polski dostępne pod adresem:
http://scsclub.pl/ultimate/
Informujemy, że zapisy online będą możliwe jedynie do dzisiaj 11.09.2014 do północy.
Informujemy również, że w dniu dzisiejszym wysłaliśmy do wszystkich uczestników identyfikatory zgłoszeniowe, które należy przedstawić na brami wjazdowej.
Jak ktoś nie zdazy to w dzien zawodow do 8.00 max przyjmujemy zapisy.
_________________ Pomoc drogowa 24 autoholowanie
Wypożyczalnia autolawet
Wypożyczalnia busów i osobówek
www.stancars.eu
Tel. 502335093
Moje auto: Gwiazda
Dołączył: 30 Sie 2009 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-09-15, 07:51
Parę słów na temat ostatniej imprezy sezonu. Osobiście uważam , że była BARDZO, ale to BARdZO udana ( w przeciwieństwie do moich przejazdów ). Pogoda dopisała - choć przez chwilę było prawie deszczowo, ale wzmogło to tylko emocje. Kibiców dużo - dopingowali do ostatniego przejazdu finałowego, co nie zawsze się zdarzało, bo na koniec zostawali zazwyczaj tylko najbardziej wytrwali, zawodników również sporo - emocji było co nie miara w niektórych klasach, co bardzo cieszyło ( niestety nie przegranych ).
Życzę Wam, kolejnych takich imprez, chętnie będę przyjeżdżał i reklamował wśród ludzi, bo naprawdę warto. Cieszy też bezpieczeństwo kibiców.
No, jednak jak to bywa zawsze jest coś do zrobienia i są jakieś , ale ... to tylko moje spostrzeżenia.
Mianowicie był przynajmniej o jeden Toi Toi za mało, brakowało w parku maszyn dla zawodników, bo na szczęście nie często , ale musiałem stać w kolejce z kolesiami, którzy wypili litry piwka i zjedli kilogramy kiełbaski .
Rewelacyjnie by było jakby udało się zorganizować według programu eliminacje klasami ( tak jak finały, czyli się da) , bo później niestety zrobił się chaos i kolejka sięgała bramy parku maszyn, prócz tego ( to nie zależne od organizatorów, tylko kultury zawodników) co "cwańszy" po zjeździe z toru ustawiał się od razu z boku kolejki zamiast jechać na koniec i cwaniaczek robił dwa przejazdy, gdy inni stali w kolejce i czekali.
Podsumowanie takie jak początek BARDZO, ale to BARDZO udana impreza!
Zgodzę się z przedmówcą, w parku maszyn totalny rozgardiasz, plan godzinowy (pomijając opóźnienie) bez prawa bytu nikt się nie stosował, wpychanie się w kolejki drażniące delikatnie mówiąc, pozostając przy tej kolejce powiem tak, sam też musiałem poprosić kolegę żeby mnie wpuścił w kolejkę (stałem w połowie parku maszyn) a dla czego ? Bo nie mogłem już się dostać na koniec bo inni usilnie pchali i przejeżdżali na sam początek żeby się wcisnąć (zwłaszcza jak zrobiło się pochmurno) to było naprawdę chamskie bo mój kuzyn (startował pierwszy raz) przepisowo stawał w kolejce, robił kwalifikacje do praktycznie ich zakończenia a jechał raz za raz. O tym trzeba pomyśleć poza tym impreza w dechę Oby więcej takich
Moje auto: Gwiazda
Dołączył: 30 Sie 2009 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-09-15, 12:47
Trzymając się planu eliminacji z podziałem na klasy, gwarantujemy starty całej klasy w tych samych warunkach, bo nie będzie kolejki jak "za mięsem" i wszystko pójdzie sprawniej.
Mi osobiście zależało , żeby pojeździć z "przeciwnikami" z mojej klasy i było to trudne do zrealizowania, dziękuję tym którzy pomogli w kolejce .
Raz się nauczą ( tu prośba do organizatorów , bo przecież głownie te same osoby przyjeżdżają ) , że podjeżdża klasa i będzie spokój.
Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-09-15, 14:16
gta78 napisał/a:
Trzymając się planu eliminacji z podziałem na klasy, gwarantujemy starty całej klasy w tych samych warunkach, bo nie będzie kolejki jak "za mięsem" i wszystko pójdzie sprawniej.
Mi osobiście zależało , żeby pojeździć z "przeciwnikami" z mojej klasy i było to trudne do zrealizowania, dziękuję tym którzy pomogli w kolejce .
Raz się nauczą ( tu prośba do organizatorów , bo przecież głownie te same osoby przyjeżdżają ) , że podjeżdża klasa i będzie spokój.
Od poczatku serii Grand Prix probowalismy zrobic przejazdy klasami, ale niestety to wina tylko zawodnikow, maja harmonogram, slysza przez glosniki a i tak nie podjezdzaja, wiec pretensje do samych siebie panowie..
Moje auto: Gwiazda
Dołączył: 30 Sie 2009 Skąd: Koszalin
Wysłany: 2014-09-15, 15:16
[/quote] Od poczatku serii Grand Prix probowalismy zrobic przejazdy klasami, ale niestety to wina tylko zawodnikow, maja harmonogram, slysza przez glosniki a i tak nie podjezdzaja, wiec pretensje do samych siebie panowie..[/quote]
Pevo bez urazy , ale tu się nie zgodzę. Piszę w dobrej wierze bo fajny zlot, jesteście fajna ekipa, a słucham i pisze też co mówią inni uczestnicy .
Chłopaki z mikrofonami bardzo fajnie prowadzą imprezę , jest jeszcze trzeci kolega, który wpuszcza zawodników przez bramki na pole start, znają zawodników, raz drugi cofną delikwenta to się nauczą, przecież od trzymania porządku są organizatorzy i o to chodzi .
Analogicznie jak ktoś zacznie zap... między autami w parku maszyn lub innej części zlotu 100km/h, zrobi komuś lub sobie krzywdę też powiesz , że przecież jest regulamin panowie...
Przecież nie wiele trzeba, żeby to wprowadzić , w życie i dodać imprezie atrakcyjności i prestiżu.
Żeby ułatwić sprawę koledze na bramie wystarczy na naklejkach startowych przy nr startowym napisać klasę i nie będzie problemu, będzie widać kto podjeżdża . To są już zawody, na treningu dzień przed niech się dzieje co chce. Ewentualnie , zlikwidować ten plan czasowy dla kategorii ( co jest bardzo dobrym pomysłem ) i niech będzie jak było, każdy z każdym i chaos.
Ten zlot to super idea, jest dobrze zorganizowany, widać wasze starania, z imprezy na imprezę tak trzymać .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach