Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-05-20, 14:46 II RUNDA ULTIMATE 1/4 GRAND PRIX POLSKI 13.07.2014
Już 13.07.2014 II Runda ULTIMATE 1/4 Grand Prix Polski- najszybsze auta z kraju jak i zagranicy.
Harmonogram imprezy:
II Runda Ultimate ¼ GP 13.07.2014
Godzina 10ta otwarcie bram .
Od 10-12 Trwają zapisy startujących w danych konkurencjach i umiejscowienie pojazdów pokazowych na wyznaczonych miejscach, lokowanie pojazdów widzów na parkingu.
12-14 Wyścigi kwalifikacyjne w poszczególnych klasach wg. Harmonogramu klas.
12-15 Trwaja pokazy driftingu czyli jazdy w kontrolowany poślizgu , jak również drift taxi czyli dla chętnych przejechać sie takim autem w takim stylu.(drugi plac)
14-15 Przejazdy pokazowe stunterów motocyklowych. Kaskaderzy na motorach.
15-17 Przejazdy półfinałowe i finałowe w klasach wg. Harmonogramu klas
17-18 Wyłonienie zwycięzców wg czasów przejazdu , wręczenie nagród, zakończenie imprezy.
Poniżej szczegóły wyścigów:
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski .
Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski .
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju .
Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.
Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych .
Terminy :
- 13.07.2014 II RUNDA
- 14.09.2014 III FINAŁOWA RUNDA
Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.
Podział na klasy :
DRAG:
Mini- pojazdy o pojemności do 1500 cm3 , napęd dowolny, z doładowaniem i bez doładowania
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd- pojazdy z napędem na oś tylną z doładowaniem i bez doładowania
Awd- pojazdy z napędem na obie osie z doładowaniem i bez doładowania
STREET:
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd - pojazdy z napędem no oś tylną z doładowaniem lub bez doładowania
Awd - pojazdy z napędem no dwie osie z doładowaniem lub bez doładowania
Diesel - pojazdy z dowolnym napędem silnik o zapłonie samoczynnym
US Cars - pojazdy produkcji USA
MOTOCYKLE :
do 750 cm3
powyżej 750 cm3
Doładowanie to:
kompresor
podtlenek azotu
turbina
lub dowolna kombinacja lub ilość tych elementów
Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-06-30, 12:55
Impreza coraz bliżej... czas na prezentacje naszych sponsorów:
ECUMASTER
"Celem działania naszej firmy jest tworzenie kompleksowych rozwiązań sterowania pracą silników o zapłonie iskrowym, celem który jest maksymalne wykorzystanie ich potencjału w sporcie motorowym. Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty spełniały najwyższe normy jakości, oraz spełniały oczekiwania naszych klientów.
Z naszych produktów z powodzeniem korzysta wielu zawodników startujących w sportach motorowych takich jak Drifting, Drag Racing, RSMP, czy PPZM."
Kontakt:
Współpraca, dystrybucja, informacje: info@ecumaster.com
Biuro i serwis
ECUMASTER
ul. Rydla 45b/47
30-087 Kraków
Dane firmy
Jakub Kojder ECUMASTER
ul. Radzikowskiego 106A lok. 67
31-315 Kraków
NIP: 5512222700
REGON: 120919026
http://www.ecumaster.com/....ecumaster.com/ https://www.facebook.com/...UMASTER?fref=ts
Te czarne cacko na drugim foto to specjalna edycja tylko na ULTIMATE 1/4 GP, tego nie kupicie w sklepie. Do wygrania u nas na zlocie.!
Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-07-08, 10:18
Kolejny sponsorem imprezy jest firma:
FMIC.PL - największa w Polsce oferta części do ukadów turbo i kompresora. Ogromny wybór łączników silikonowych i intercoolerów, którym zaufali drużynowi, jak i indywidualni driftingowi mistrzowie Polski, m.in. Paweł Trela (2011), Bartosz Stolarski (2007, 2013), Maciej Bochenek (2010, 2012). W oparciu o części z WWW.FMIC.PL zbudowany jest także drugi pod względem mocy dragster w Polsce - nasz blisko 1500 konny Opel "Tsunami" Calibra.
www.facebook.com/FMICPL
Moje auto: 190E und CLK320 Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 25 Lut 2007 Skąd: sz-ek/ruchodupki
Wysłany: 2014-07-08, 11:13
Harmonogram godzinowy zawodów
Eliminacje (liczy się ET):
Pierwszy przejazd:
10:00 -10:45 DRAG - w kolejności MINI, FWD n/a, FWDT, RWD, AWD
10:45 -11:00 MOTO
11:00-12:30 STREET – w kolejności FWD n/a, FWDT, DIESEL, RWD, AWD
Drugi przejazd:
12:30-13:15 DRAG - w kolejności MINI, FWD n/a, FWDT, RWD, AWD
13:15-13:30 MOTO
13:30-15:00 STREET – w kolejności FWD n/a, FWDT, DIESEL, RWD, AWD
Trzeci przejazd:
15:00-16:30 STREET – w kolejności FWD n/a, FWDT, DIESEL, RWD, AWD
16:30-17:15 DRAG w kolejności MINI, FWD n/a, FWDT, RWD, AWD
17:15-17:30 MOTO
Półfinały i finały (liczy się RT+ET):
17:30-17:45 DRAG w kolejności RWD, AWD
17:45-18:10 STREET– w kolejności RWD, AWD, DIESEL
18:10-18:15 MOTO
18:15-18:30 STREET– w kolejności FWD n/a, FWDT
18:30-19:00 DRAG w kolejności MINI, FWD n/a, FWDT
19:10-20:00 Dekoracja, wręczenie pucharów i nagród
Półfinały i finały rozgrywamy następująco:
- liczy się czas ET+RT
- przejazd półfinałowy auta 1 z 4 i 2 z 3 i bezpośrednio po półfinale zwycięzcy jadą finał.
- miejsce 3 – wg czasów uzyskanych w półfinałach (ET+RT)
Uwaga.
1.Godziny i kolejność będą bezwzględnie przestrzegane.
2. Jeżeli zawodnik spóźni się lub z innych względów nie stawi się w określonej godzinie na start to nie będzie możliwości zrobienia tego przejazdu w innym czasie.
3. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn konieczna będzie przerwa techniczna (awaria sprzętu, konieczne sprzątanie toru itp.) godziny startu poszczególnych klas będą dalej obowiązywały a zawodnicy danej klasy którzy nie wykonali przejazdu z powodu takiej sytuacji swój przejazd będą mogli wykonać na koniec eliminacji (konkretnego 1, 2 lub 3 przejazdu).
_________________
Ostatnio zmieniony przez WujekSamaRdza 2014-07-08, 13:06, w całości zmieniany 1 raz
Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być Pomógł: 6 razy Wiek: 45 Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-07-10, 09:05
TYLKO U NAS, TYLKO NA ULTIMATE 1/4 GP
PO RAZ PIERWSZY W POLSCE NA OFICJALNYCH ZAWODACH
PREMIERA "TSUNAMI" CZYLI CALIBRY 1400 PS BIMOTO
Wsólny projekt:
FMIC.PL Ecumaster Mickey Garage
"Troche danych technicznych:
silni 2x R32 (pomniejszony do R30 wałem korbowym)
12szt kutych korobowodów
2 wyważone dynamicznie wały korbowe
2 x Turbo GT45 (z potencjiałem na ok 1000koni)
12x wtryskiwacze 1600ccm boscha
2x pompa 044 (docelowo 4x)
zawieszenie tył custom od podstaw
zawieszenie przód w sumie seria zmodyfikowana
sterowanie silnikami 2x EMU
czas od 0 do 100km/h wynosi 2.6sekundy "
http://www.youtube.com/watch?v=USzFsyWbdeY
Moje auto: Honda CRV, Vw Polo 6R Pomógł: 3 razy Wiek: 40 Dołączył: 30 Paź 2007 Skąd: szczecinek
Wysłany: 2014-07-10, 10:47
W ZWIĄZKU Z TYM, ZE NA WJEŹDZIE NA IMPREZĘ TWORZYŁY SIĘ DŁUGIE KORKI POSTANOWILIŚMY TO USPRAWNIĆ I PONIŻEJ PODAJEMY INSTRUKCJE DLA JADĄCYCH OD STRONY PIŁY/ POZNANIA, JAK I SZCZECINKA.
WERSJA DLA JADĄCYCH OD STRONY PIŁY/POZNANIA/JASTROWIA
Witajcie
Przedstawiamy Wam propozycję alternatywnego dojazdu na lotnisko na imprezę II Runda Ultimate 1/4 GP Polski od strony Poznania/Piły/Jastrowia. W ten sposób dojedziecie sprawnie do bramek i parkingów nie stojąc w korkach w miejscowości Wilcze Laski.
W miejscowości Lotyń (na trasie 11) znajduje się skręt w lewo (drogowskaz Borki - 4km). Tam się kierujcie i postępujcie zgodnie z wytyczoną trasą.
Pokazowa mapka i trasa wraz ze zdjęciami poniżej:
Witajcie
Przedstawiamy Wam propozycję alternatywnego dojazdu na lotnisko na imprezę II Runda Ultimate 1/4 GP Polski od strony Szczecinka. W ten sposób dojedziecie sprawnie do bramek i parkingów nie stojąc w korkach w miejscowości Wilcze Laski.
W miejscowości Lotyń (na trasie 11) znajduje się skręt w prawo (drogowskaz Borki - 4km). Tam się kierujcie i postępujcie zgodnie z wytyczoną trasą.
Pokazowa mapka i trasa wraz ze zdjęciami poniżej:
Pozdrawiam
Maciej
_________________ Suzuki/Audi/VW/Opel
Nie sztuką jest mieć nowe auto, sztuką jest wsadzić całe serce w stary, by wyglądał jak nowy ;-0))
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach