SCSCLUB Strona Główna SCSCLUB
Szczecineckie Forum Motoryzacyjne

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpoczęcie sezonu "Ultimate 1/4 - Grand Prix Polski
Autor Wiadomość
Pevo 
Mega udzielacz


Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być
Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-02-07, 21:26   Rozpoczęcie sezonu "Ultimate 1/4 - Grand Prix Polski



Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski .

11.05.2014 po raz kolejny na płycie lotniska w Wilczych Laskach "Otwarcie Sezonu ".
Pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.

Na imprezie miedzy innymi:

-Dift i drift taxi

-Show&Shine + wybór najciekawszych i najładniejszych aut zlotu

-Pokaz Oldtimerów

- Stoiska Gastronomiczne

-Atrakcje dla dzieci

- 1 Runda ULTIMATE 1/4 Grand Prix Polski- najszybsze auta z kraju jak i zagranicy. Poniżej szczegóły wyścigów:

Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski .
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju .

Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych .

Terminy :
- 11.05.2014
- 13.07.2014
- 14.09.2014

Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

Podział na klasy :

DRAG:

Mini- pojazdy o pojemności do 1500 cm3 , napęd dowolny, z doładowaniem i bez doładowania
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd- pojazdy z napędem na oś tylną z doładowaniem i bez doładowania
Awd- pojazdy z napędem na obie osie z doładowaniem i bez doładowania

STREET:

Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd - pojazdy z napędem no oś tylną z doładowaniem lub bez doładowania
Awd - pojazdy z napędem no dwie osie z doładowaniem lub bez doładowania
Diesel - pojazdy z dowolnym napędem silnik o zapłonie samoczynnym
US Cars - pojazdy produkcji USA

MOTOCYKLE :

do 750 cm3
powyżej 750 cm3

Doładowanie to:
kompresor
podtlenek azotu
turbina
lub dowolna kombinacja lub ilosc tych elementów

WSTĘP 15 zł od osoby , dzieci do lat 18 za darmo.

Wydarzenie na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/1464442050443846/

Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
Wkrótce więcej szczegółów.

Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093
Ostatnio zmieniony przez Pevo 2014-12-17, 18:52, w całości zmieniany 8 razy  
 
 
     
Papież 
Nowy
Lubi Zapierdalać !

Moje auto: VW GOLF
Wiek: 33
Dołączył: 25 Wrz 2013
Skąd: Grudziądz
Wysłany: 2014-02-08, 15:38   

czyli podziału na pojemności nie będzie ?

trochę ciężko widzę mierzenie auta typu m5 5litrów 400km z e36 325 190km taki przykład tylko :)
_________________
 
     
 
Nowy


Moje auto: honda civic
Dołączył: 25 Wrz 2010
Skąd: miasto koziołków
Wysłany: 2014-02-10, 01:55   

Witam,

Czyli tak będzie wyglądała nowa formuła zawodów?
Czy oprócz Ultimate będą odbywały się imprezy jak dawniej tzn. rozpoczęcie sezonu, cult style itp. z podziałem na klasy pojemnościowe?

Pozdro
_________________

 
     
ejzon 
Nowy

Moje auto: Civic EJ2 +
Dołączył: 13 Maj 2010
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-02-10, 07:55   

Panowie jak już robicie podział na klasy jak w profesjonalnych zawodach to powinna być na początku klasa MINI DRAG !!!

Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, bez doładowania
 
     
Pevo 
Mega udzielacz


Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być
Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2014-02-10, 11:16   

Ultimate 1/4 GP będzie sie odbywało podczas rozpoczęcia sezonu SCS.
Na razie daliśmy info tylko o 1/4 ponieważ rożnie ludzi sobie rezerwują terminy startów w tych zawodach w kraju i zagranica. Info o całym zlocie pojawi się za jakiś czas.
O klasie mini drag pomyślimy .
_________________
Pomoc drogowa 24 autoholowanie
Wypożyczalnia autolawet
Wypożyczalnia busów i osobówek
www.stancars.eu
Tel. 502335093
 
 
     
ejzon 
Nowy

Moje auto: Civic EJ2 +
Dołączył: 13 Maj 2010
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-02-10, 12:21   

Ogólnie świetny pomysł z takim GP na lotnisku w Wilczych, który składał by się na 3 rundy z końcowym podsumowaniem sezonu

mam nadzieję, że podejmiecie temat i klasa MINI, która jest dość popularna wpiszę się w regulamin zawodów.

pozdro.
 
     
WujekSamaRdza 
Mega udzielacz
AMELINIUM!!!


Moje auto: 126peee
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: stamtąd
Wysłany: 2014-02-10, 14:51   

To mini mogłoby być do 2,0, i tak hądą 1,5 zazwyczaj objedziesz bejemwu 2.0.
 
     
Zico 
Mega udzielacz
Kill system


Moje auto: Bi eM Dablju i najnty of kors
Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Stąd
Wysłany: 2014-02-10, 17:45   

W tym roku wprowadzamy nowy koncept - właśnie Ultimate GP, czyli typowe zawody na 1/4. Oczywiście 1/4 rozbudowana o całą otoczkę - jak widzicie będzie tematem przewodnim naszych 3 zlotów. Czy będą inne zloty podobne do tych z lat ubiegłych? Decyzji nie ma ani na tak ani na nie, więc jeszcze wszystko otwarte. Czy na tych innych zlotach pojawiłaby się 1/4? Nie wiemy jeszcze. Czekajcie na info. Ale priorytetem zdecydowanie i naturalnie stało się Ultimate GP. To pierwszy rok tego cyklu-jak wypali, to chcemy być Nr 1 w tej zabawie. Czas pokaże. Postanowiliśmy coś zmienić, mimo że jak pokazał zlot na zamknięcie sezonu tamta koncepcja wciąż cieszyła się popularnością. Ale powielanie wciąż tego samego oznacza mimo wszystko brak rozwoju. A my chcemy się rozwijać. Stąd pomysł Ultimate GP-3 rundy i walka o Puchar Polski.
Zapraszamy!
_________________

Auto Szkoła "Omega" kat. AM,A1,A2,A,B,B+E,C,C+E

 
 
     
karole36qp 
Pisarz


Moje auto: BMW e30 m50b30 stroker
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lut 2011
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2014-02-10, 19:06   

Super koncepcja, podoba mi się :D Wiadomo że będzie dużo opini bo e36 2.5 wystartuje z e46 m3 i przegra rzecz jasna, ale to już ma być puchar Polski, profesjonalne zawody dlatego jak się chce wygrać trzeba inwestować w sprzęt ;-) Czekam z niecierpliwością i docieram sprzęt :D
_________________
Zerknij na 30-stke :P
http://www.scsclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4450
 
 
     
ejzon 
Nowy

Moje auto: Civic EJ2 +
Dołączył: 13 Maj 2010
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-02-10, 21:19   

zgadzam się z wami jak najbardziej, że zawsze komuś nie spodoba się podział klas ... ale ja w tym momencie nie wiem co robić z autem bo budowałem je z myślą tylko i wyłącznie o klasie MINI DRAG zgodnie z regulaminem i podziałem klas w ogólnopolskim SSS

Skoro puchar ma być ogólnopolski zróbcie profesionalny i pełny podział klas taki jak na zawodach organizowanych przez SSS, oni znowu wzorują się na europejskich imprezach. Klasa mini zawsze jest do 1550 cm3 i wiele aut w tym i z naszego regionu polski budowana jest z myślą o startach w takiej klasie

.1 Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
5.1.1 Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, bez doładowania
5.1.2 FWD – Napęd przedni, bez doładowania
5.1.3 FWD Turbo – Napęd przedni z doładowaniem - o dowolnej pojemności silnika
oraz napęd na wszystkie koła i napęd na tylne koła - z doładowaniem o
pojemności silnika do 1550 ccm
5.1.4 RWD Turbo – tylny napęd z doładowaniem lub bez doładowania, silniki z
tłokiem wirującym
5.1.5 AWD Turbo – napęd na wszystkie koła z doładowaniem lub bez doładowania
5.1.6 King of Poland - klasa rozgrywana pucharowo, startuje 8 najlepszych
kierowców z wszystkich klas z eliminacji z uwzględnieniem 6.6.3, organizator
ma prawo zwiększenia tej liczby do 16
5.1.7 (doładowanie to supercharger (kompresor), podtlenek azotu, turbina lub
dowolna kombinacja lub ilość tych elementów)

Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy STREET:
5.3.1 Street Diesel - napęd dowolny, silniki o zapłonie samoczynnym
5.3.2 Street FWD – napęd przedni
5.3.3 Street RWD – napęd tylny
5.3.4 Street AWD – napęd na wszystkie koła


Taki podział istnieje już bardzo długo i ludzie pobudowali samochody pod te klasy więc nie ma sensu na nowo czegoś wymyślać skoro istnieje stary sprawdzony podział

ps zróbcie z tym porządek jak najszybciej bo narzekań będzie coraz więcej, a przy takim podziale odpowiadacie że to podział zaakceptowany przez Polski Związek Motorowy i jest on stosowany w całej europie
 
     
Zico 
Mega udzielacz
Kill system


Moje auto: Bi eM Dablju i najnty of kors
Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Stąd
Wysłany: 2014-02-10, 21:26   

ejzon napisał/a:
odpowiadacie że to podział zaakceptowany przez Polski Związek Motorowy

Ale my raczej nie chcemy mieć nic wspólnego z Polskim Związkiem Motorowym ;-)
Nad mini DRAG pomyślimy skoro jest takie zainteresowanie.
_________________

Auto Szkoła "Omega" kat. AM,A1,A2,A,B,B+E,C,C+E

 
 
     
karole36qp 
Pisarz


Moje auto: BMW e30 m50b30 stroker
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lut 2011
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2014-02-11, 15:17   

WujekSamaRdza napisał/a:
To mini mogłoby być do 2,0, i tak hądą 1,5 zazwyczaj objedziesz bejemwu 2.0.


Nawet do 2.5, przybliżone czasy honda d15b 15.3, bmw 325i 15:5 albo i wyżej. Jeśli ma być klasa mini drag to wiadomo że auta które startują w tej klasie są bardziej przystosowane w drag niż street. Czyli więcej mocy, mniej kilogramów itp itd, a takie zwykłe bmw i tak podejdzie pod klasę street rwd i nie będzie rywalizowało w mini grag. Z tymi klasami to naprawdę ile głów tyle pomysłów ale czy np jest sens tworzyć klasę mini do 1500 bo np vw czy honda 1500 ma rywalizować z hondą 2.2 czy golfem vr6, a co z tymi którzy mają np 2.2 czy 2.5 N/A i będą startowali z np 4.0 czy 5.0 N/A ?? To takie sporne bo zaraz każdy chciałby swoją klasę i będzie ich zaraz 2x więcej niż na dotychczasowych zlotach . Ja tylko bardziej czekam na jakieś wyznaczniki w rekrutacji do poszczególnych klas czyli co wolno wnieść do klasy street a co nie pozwoli np w niej startować. Np czy jeśli są na aucie lekkie elementy to jest to akceptowane w klasie street czy też nie itp itd ;-) Pozdr
_________________
Zerknij na 30-stke :P
http://www.scsclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4450
 
 
     
maro 16V 
Mega udzielacz
gazownik


Moje auto: 190E und CLK320
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 25 Lut 2007
Skąd: sz-ek/ruchodupki
Wysłany: 2014-02-11, 15:58   

co moze miec auto a czego nie, to jest wszystko napisane w regulaminie (link w pierwszym poscie)
_________________
 
 
     
Zico 
Mega udzielacz
Kill system


Moje auto: Bi eM Dablju i najnty of kors
Pomógł: 3 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Lut 2007
Skąd: Stąd
Wysłany: 2014-02-11, 16:37   

Poświeć chwilkę, żeby dokładnie przeczytać regulamin ;-)
_________________

Auto Szkoła "Omega" kat. AM,A1,A2,A,B,B+E,C,C+E

 
 
     
karole36qp 
Pisarz


Moje auto: BMW e30 m50b30 stroker
Wiek: 35
Dołączył: 04 Lut 2011
Skąd: Czaplinek
Wysłany: 2014-02-11, 17:34   

Ale ślepak ze mnie :-P Wszystko jasne ;-)
_________________
Zerknij na 30-stke :P
http://www.scsclub.pl/forum/viewtopic.php?t=4450
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Support forum phpbb by phpBB Assistant
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13