SCSCLUB Strona Główna SCSCLUB
Szczecineckie Forum Motoryzacyjne

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
wyjazd na carty do Szczecina w dniu 13.02.2010
Autor Wiadomość
Black Hornet 
Mega udzielacz


Moje auto: BMW E39 - Omega3000(C30SE)
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 04 Mar 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-15, 19:25   

Zdradź swoje tajemnice jazdy - jak być najszybszym na tum torze
_________________

 
     
Johny Kakao 
różowy sweterek


Moje auto: kadett c; volvo S60
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-15, 19:37   

Nikt medalu nie będzie zabierał moim zdaniem lepiej jest przegrać z najlepszym niż wygrać z najgorszym, Co do triumfatora widać że zna tor jak własną kieszeń i jak Wujo powiedział SCS nie przywykł do smaku przegranych, jedyne co mi nie pasowało to system ocen
_________________
Wal śmiało KAKAO
 
 
     
Pevo 
Mega udzielacz


Moje auto: old opelx3, quattro w domu musi być
Pomógł: 6 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-16, 09:10   

kumpelF1 napisał/a:
Witam.
Jedynym celem mojej prośby o zamianę karta w finale była chęć pokazania Wam
jak szybko można pojechać mając zaliczone ok.400 wyścigów a nie obawa,że
mogę przegrać:)
Nie wiem kogo prosiles, ale napewno nie tego ktory mial jechac tym kartem, poza tym ja nie slyszalem, ze miala to byc pokazowka, moze wtedy bym nie jechal a ogladal..

Troche za mocno widac sie tym przejoles, nie bierz , az tak do bani, zdeka ironicznie staralem sie o tych ekscesach pisac, bo od pierwszego przejazdu widac bylo , ze nikt szans na wygrana z Toba nie ma.

Tak czy siak, skoro wszystkim sterowal ten wasz wspanialy komputer , to dziwne dla mnie bylo to, ze wg.moich kartek dla Ciebie komputer losowal albo karta 19 albo 9 tke..(zdaje sie dwa najszybsze karty toru) a podobno nic w tym programie nie mozna bylo zmienic, jesli chodziło o niejasności w półfinale. Dla mnie to bedzie dziwne i zastanawiajace , to tak jakbym walczyl z pudzianem w podnoszeniu ciezarow a pudzian przed walka ze mna bral srodki dopingujace:), pytanie po co?
Żałuje jednego , ze film instruktażowy jest taki slaby, myślałem, ze ktos udzieli nam konkretnych rad jak prowadzic karting , jakie sa techniki jazdy, kiedy wyhamowywac itp itd .Jedyna rada jaka uzyskalem to byla rada od nada:) johny walker czeka
pozdro.
_________________
Pomoc drogowa 24 autoholowanie
Wypożyczalnia autolawet
Wypożyczalnia busów i osobówek
www.stancars.eu
Tel. 502335093
 
 
     
WujekSamaRdza 
Mega udzielacz
AMELINIUM!!!


Moje auto: 126peee
Pomógł: 8 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: stamtąd
Wysłany: 2010-02-16, 09:57   

Trochę musztarda po obiedzie, ale może zdradzicie tę NADradę? cooo?
 
     
kumpelF1 
Nowy

Moje auto: Compakt3.0
Dołączył: 15 Lut 2010
Skąd: szczecin
Wysłany: 2010-02-17, 16:34   

Witam.
Kolego Pevo zgadzam się z Tobą w 100%,że moja prośba o zamianę karta była absolutnie nie potrzebna.
Głupio to wyszło.Daję słowo honoru,że nie chciałem nikogo oszukać czy urazić.Przepraszam.
Z tym losowaniem kartów to jest chyba trochę inaczej niż myślisz.Komputer po treningach,
kwalifikacjach losuje ich ustawienie na polach startowych i tak jest już do końca zabawy,
one zawsze stoją w takiej samej kolejności co po pierwszym losowaniu.
Wtedy po czasach jakie uzyskuje się w kwalifikacjach wsiadamy do 1,2 lub 3 itd. karta,
dlatego można trafić na innego,zależy od naszego czasu.Kart nr.9 i 19 nie są najszybszymi kartami na torze.Po prostu 19 najlepiej mi w tej chwili leży.
Pierwszy bieg jechałem 19,drugi 9,trzeci 11,czwarty 9 i finał 19.
Tak dla Waszej ciekawości napiszę jakie najlepsze czasy zrobiłem kartami z finału:
1 -33.21
10-32.92
5 -33.28
19-33.42(w finale poszło na 33.24)
14-33.41
11-33.55
4 -33.10
18-33.46
9 -33.18
Jeśli jeszcze przyjedziecie pojeżdzić na torze chętnie zdradzę swoje patenty,usiądzie mi
ktoś na ogon i pokażę mój tor jazdy,podpowiem kiedy puścić gaz i ponownie wcisnąć.
Moim zdaniem podstawą do uzyskania dobrego czasu jest zapomnienie co to hamulec(zrobiłem tak 32.92),
wcześniej przed zakrętem odpuścić gaz i tak w połowie wcisnąć,trzeba to poczuć żeby nie było driftu:) tylko na granicy uślizgu i będzie dobrze.
Pozdrawiam Michał
 
     
aro 
Mega udzielacz

Moje auto: Feroza, Vitara, Golf
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 27 Mar 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-17, 18:51   

kumpelF1 napisał/a:

Moim zdaniem podstawą do uzyskania dobrego czasu jest ZAPOMNIENIE CO TO JEST HAMULEC
hehe nie raz słyszalem takie słowa na lotnisku, od Dziadka do chłopaków jak latali :-) prawda Sosen :-D
pozdro
 
 
     
Sosen 
Driftmaniac / SQUAD
www.wyjebane.pl


Moje auto: raz małe raz duże :)
Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-23, 20:41   

Oto foty dzięki uprzejmości Bartka Carfix Szczecin













 
 
     
Johny Kakao 
różowy sweterek


Moje auto: kadett c; volvo S60
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-23, 22:16   

fajne foty
_________________
Wal śmiało KAKAO
 
 
     
Sosen 
Driftmaniac / SQUAD
www.wyjebane.pl


Moje auto: raz małe raz duże :)
Pomógł: 8 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Lut 2007
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2010-02-23, 22:35   

Reszta fotek:







 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Support forum phpbb by phpBB Assistant
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12