fajna impreza .pogoda na szczescie nie zawiodła.
co do klas.kiedys klasa 2,5 - 3,5 to auta w miare rowne.silniki 2.0 turbo to "standardowe 200-250 ps i wolnossace 2,5-3.0 mogły z nimi rywalizowac .teraz 2.0 turbo i (ogolnie turbo) to mocno pokrecone auta ktore z 2.0 maja i po 500 ps wiec klasa do 3,5 jest chyba dla nich mało odpowiednia.i o ile 2,5-3,5 moga miec porownywalne czasy to juz 2.0 turbo to duza roznica.mysle ze rada na to to albo osobna klasa turbo albo 2.0 turbo powinno zaczynac klase wyzsza czyli 3.4.ale to tylko takie przemyslenia.
fajna impreza .pogoda na szczescie nie zawiodła.
co do klas.kiedys klasa 2,5 - 3,5 to auta w miare rowne.silniki 2.0 turbo to "standardowe 200-250 ps i wolnossace 2,5-3.0 mogły z nimi rywalizowac .teraz 2.0 turbo i (ogolnie turbo) to mocno pokrecone auta ktore z 2.0 maja i po 500 ps wiec klasa do 3,5 jest chyba dla nich mało odpowiednia.i o ile 2,5-3,5 moga miec porownywalne czasy to juz 2.0 turbo to duza roznica.mysle ze rada na to to albo osobna klasa turbo albo 2.0 turbo powinno zaczynac klase wyzsza czyli 3.4.ale to tylko takie przemyslenia.
To jest temat rzeka ale i tak najlepszą opcją jest klasa 2500-3000. Wiesz nie wiem czy 2.0 turbo np 250km i wolnossące np 3.0 230km to jest porównanie. Jednak turbo to turbo i nawet jeśli ma ono tyle samo koni co jakiś wolnossak to i tak odpycha się żwawiej. Dla porównania honda 1.6 kompresor et około 13.9-14 moc ok 210-220km, moje bmw około 210km 14,52 najlepszy czas . Moc porównywalna ale różnica jest ;) Ale dajmy organizatorom pomyśleć i zobaczymy co stworzą bo jak wszyscy zaczniemy zaraz sugerować to bedzie 100klas i w każdej po jednym uczestniku
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach