SCSCLUB
Szczecineckie Forum Motoryzacyjne

Zloty i spoty - FINAŁOWA III Runda ULTIMATE 1/4 GP+ ZLOT NA ZAKOŃCZENIE LATA

Pevo - 2014-07-21, 22:00
Temat postu: FINAŁOWA III Runda ULTIMATE 1/4 GP+ ZLOT NA ZAKOŃCZENIE LATA
Po 2 rundach czas na kolejna 3cia tym razem już rundę finałowa.
Podczas III Rundy zostaną wyłonieni mistrzowie naszego Grand Prix , którzy dzielnie zdobywali punty na poprzednich rundach .

Harmonogram imprezy:
III Runda Ultimate ¼ GP 14.09.2014
Godzina 10ta otwarcie bram .
Od 10-12 Trwają zapisy startujących w danych konkurencjach i umiejscowienie pojazdów pokazowych na wyznaczonych miejscach, lokowanie pojazdów widzów na parkingu. Lokowanie pojazdów w strefie „show&shine”
12-14 Wyścigi kwalifikacyjne w poszczególnych klasach wg. Harmonogramu klas.
12-15 Trwaja pokazy driftingu czyli jazdy w kontrolowany poślizgu , jak również drift taxi czyli dla chętnych przejechać sie takim autem w takim stylu.(drugi plac)
14-15 Przejazdy pokazowe stunterów motocyklowych. Kaskaderzy na motorach.
15-17 Przejazdy półfinałowe i finałowe w klasach wg. Harmonogramu klas
17-18 Wyłonienie zwycięzców wg czasów przejazdu , wyłonienie zwycięzców w kategoriach „show&shine” wręczenie nagród, zakończenie imprezy.

Podczas III Rundy odbędzie się ogólnopolski zlot motoryzacyjny na zakończenie lata a na nim miedzy innymi:

-Dift i drift taxi

-Show&Shine + wybór najciekawszych i najładniejszych aut zlotu

-Pokaz Oldtimerów

- Stoiska Gastronomiczne

-Atrakcje dla dzieci


Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju .


Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych .


Terminy :
- 11.05.2014 I RUNDA
- 13.07.2014 II RUNDA
- 14.09.2014 III FINAŁOWA RUNDA

Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

Podział na klasy :
DRAG:

Mini- pojazdy o pojemności do 1500 cm3 , napęd dowolny, z doładowaniem i bez doładowania
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd- pojazdy z napędem na oś tylną z doładowaniem i bez doładowania
Awd- pojazdy z napędem na obie osie z doładowaniem i bez doładowania

STREET:

Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd - pojazdy z napędem no oś tylną z doładowaniem lub bez doładowania
Awd - pojazdy z napędem no dwie osie z doładowaniem lub bez doładowania
Diesel - pojazdy z dowolnym napędem silnik o zapłonie samoczynnym
US Cars - pojazdy produkcji USA

MOTOCYKLE :

do 750 cm3
powyżej 750 cm3

Doładowanie to:
kompresor
podtlenek azotu
turbina
lub dowolna kombinacja lub ilość tych elementów

Regulamin dla zawodników dostępny pod adresem:

http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf

Wstęp na imprezę – 15 zł od osoby, do lat 18 – wstęp darmowy

Skrócony regulamin dla widzów:

http://scsclub.pl/14mili/Reg.SCSClub_widz.pdf

Wykupienie biletu wstępu jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093


Pevo - 2014-09-03, 11:00

Takie puchary i statuetki już na was czekają.
maciek wiórek - 2014-09-05, 09:04

Witajcie
Chcieliśmy przedstawić Wam dwie alternatywne trasy dojazdu na naszą imprezę III Rundę Ultimate oraz Zakończenie sezonu w dniu 14 września 2014 r.
W miejscowości Turowo jest przebudowywana droga i dojazd nią będzie utrudniony w dniu imprezy.

1. Trasa alternatywna dla jadących od Poznania/Piły/Czarnkowa

W miejscowości Lotyń kierujecie się na miejscowość Borki.
Pomocna dla Was będzie poniższa mapka.



Poniższe zdjęcia przedstawiają punkty newralgiczne wraz z kierunkiem ruchu.



2. Trasa alternatywna dla jadących od Szczecina/Stargardu Sz./Czaplinka.

W miejscowości Sitno kierujecie się na miejscowość Dziki. W Dzikach skręcacie w lewo w kierunku Turowa i wyjeżdżacie koło przejazdu kolejowego przed którym skręcacie w prawo i kierujecie się na miejscowość Wilcze Laski.
Pomocna będzie poniższa mapka.



Zdjęcia przedstawiają punkty newralgiczne na trasie.



Szerokiej drogi i widzimy się już 14 września na lotnisku.
Pozdrawiam
Maciek

glaca_91 - 2014-09-10, 18:34

Czy jest gdzies lista startujacych w poszczegolnych klasach?
gta78 - 2014-09-11, 15:10

Można się jeszcze zapisać na 1/4 mili?
Pevo - 2014-09-11, 15:27

Zapisy na Finałową III Rundę Ultimate 1/4 GP Polski dostępne pod adresem:
http://scsclub.pl/ultimate/
Informujemy, że zapisy online będą możliwe jedynie do dzisiaj 11.09.2014 do północy.
Informujemy również, że w dniu dzisiejszym wysłaliśmy do wszystkich uczestników identyfikatory zgłoszeniowe, które należy przedstawić na brami wjazdowej.
Jak ktoś nie zdazy to w dzien zawodow do 8.00 max przyjmujemy zapisy.

piszczek - 2014-09-12, 13:59

o której godzinie przewidziane jest rozdanie nagród, zakończenie imprezy?
maciek wiórek - 2014-09-12, 23:47

zakończenie i rozdanie nagród ok godz. 17
gta78 - 2014-09-15, 07:51

Parę słów na temat ostatniej imprezy sezonu. Osobiście uważam , że była BARDZO, ale to BARdZO udana ( w przeciwieństwie do moich przejazdów :-P ). Pogoda dopisała - choć przez chwilę było prawie deszczowo, ale wzmogło to tylko emocje. Kibiców dużo - dopingowali do ostatniego przejazdu finałowego, co nie zawsze się zdarzało, bo na koniec zostawali zazwyczaj tylko najbardziej wytrwali, zawodników również sporo - emocji było co nie miara w niektórych klasach, co bardzo cieszyło ( niestety nie przegranych :cry: ).

Życzę Wam, kolejnych takich imprez, chętnie będę przyjeżdżał i reklamował wśród ludzi, bo naprawdę warto. Cieszy też bezpieczeństwo kibiców.

No, jednak jak to bywa zawsze jest coś do zrobienia i są jakieś , ale ... to tylko moje spostrzeżenia.
Mianowicie był przynajmniej o jeden Toi Toi za mało, brakowało w parku maszyn dla zawodników, bo na szczęście nie często , ale musiałem stać w kolejce z kolesiami, którzy wypili litry piwka i zjedli kilogramy kiełbaski :-P .
Rewelacyjnie by było jakby udało się zorganizować według programu eliminacje klasami ( tak jak finały, czyli się da) , bo później niestety zrobił się chaos i kolejka sięgała bramy parku maszyn, prócz tego ( to nie zależne od organizatorów, tylko kultury zawodników) co "cwańszy" po zjeździe z toru ustawiał się od razu z boku kolejki zamiast jechać na koniec i cwaniaczek robił dwa przejazdy, gdy inni stali w kolejce i czekali.

Podsumowanie takie jak początek BARDZO, ale to BARDZO udana impreza!

gta78 - 2014-09-15, 08:16

Promocja ;-)

https://www.youtube.com/watch?v=1LXk39vGwEg

karole36qp - 2014-09-15, 11:17

Zgodzę się z przedmówcą, w parku maszyn totalny rozgardiasz, plan godzinowy (pomijając opóźnienie) bez prawa bytu nikt się nie stosował, wpychanie się w kolejki drażniące delikatnie mówiąc, pozostając przy tej kolejce powiem tak, sam też musiałem poprosić kolegę żeby mnie wpuścił w kolejkę (stałem w połowie parku maszyn) a dla czego ? Bo nie mogłem już się dostać na koniec bo inni usilnie pchali i przejeżdżali na sam początek żeby się wcisnąć (zwłaszcza jak zrobiło się pochmurno) to było naprawdę chamskie bo mój kuzyn (startował pierwszy raz) przepisowo stawał w kolejce, robił kwalifikacje do praktycznie ich zakończenia a jechał raz za raz. O tym trzeba pomyśleć poza tym impreza w dechę ;-) Oby więcej takich :-)
gta78 - 2014-09-15, 12:47

Trzymając się planu eliminacji z podziałem na klasy, gwarantujemy starty całej klasy w tych samych warunkach, bo nie będzie kolejki jak "za mięsem" i wszystko pójdzie sprawniej.
Mi osobiście zależało , żeby pojeździć z "przeciwnikami" z mojej klasy i było to trudne do zrealizowania, dziękuję tym którzy pomogli w kolejce :-) .

Raz się nauczą ( tu prośba do organizatorów , bo przecież głownie te same osoby przyjeżdżają ) , że podjeżdża klasa i będzie spokój.

Pevo - 2014-09-15, 14:16

gta78 napisał/a:
Trzymając się planu eliminacji z podziałem na klasy, gwarantujemy starty całej klasy w tych samych warunkach, bo nie będzie kolejki jak "za mięsem" i wszystko pójdzie sprawniej.
Mi osobiście zależało , żeby pojeździć z "przeciwnikami" z mojej klasy i było to trudne do zrealizowania, dziękuję tym którzy pomogli w kolejce :-) .

Raz się nauczą ( tu prośba do organizatorów , bo przecież głownie te same osoby przyjeżdżają ) , że podjeżdża klasa i będzie spokój.

Od poczatku serii Grand Prix probowalismy zrobic przejazdy klasami, ale niestety to wina tylko zawodnikow, maja harmonogram, slysza przez glosniki a i tak nie podjezdzaja, wiec pretensje do samych siebie panowie..

ChRzAnIu - 2014-09-15, 14:55

Kiedy można spodziewać się tabel z czasami ?
gta78 - 2014-09-15, 15:16

[/quote] Od poczatku serii Grand Prix probowalismy zrobic przejazdy klasami, ale niestety to wina tylko zawodnikow, maja harmonogram, slysza przez glosniki a i tak nie podjezdzaja, wiec pretensje do samych siebie panowie..[/quote]

Pevo bez urazy , ale tu się nie zgodzę. Piszę w dobrej wierze bo fajny zlot, jesteście fajna ekipa, a słucham i pisze też co mówią inni uczestnicy .
Chłopaki z mikrofonami bardzo fajnie prowadzą imprezę , jest jeszcze trzeci kolega, który wpuszcza zawodników przez bramki na pole start, znają zawodników, raz drugi cofną delikwenta to się nauczą, przecież od trzymania porządku są organizatorzy i o to chodzi :roll: .
Analogicznie jak ktoś zacznie zap... między autami w parku maszyn lub innej części zlotu 100km/h, zrobi komuś lub sobie krzywdę też powiesz , że przecież jest regulamin panowie...
Przecież nie wiele trzeba, żeby to wprowadzić , w życie i dodać imprezie atrakcyjności i prestiżu.
Żeby ułatwić sprawę koledze na bramie wystarczy na naklejkach startowych przy nr startowym napisać klasę i nie będzie problemu, będzie widać kto podjeżdża :-D . To są już zawody, na treningu dzień przed niech się dzieje co chce. Ewentualnie , zlikwidować ten plan czasowy dla kategorii ( co jest bardzo dobrym pomysłem ) i niech będzie jak było, każdy z każdym i chaos.

Ten zlot to super idea, jest dobrze zorganizowany, widać wasze starania, z imprezy na imprezę tak trzymać :-D .

karole36qp - 2014-09-15, 15:52

Więc sprawa jasna, w głośnikach słyszymy "ustawiają się wszystkie auta klasy drag mini" a tu z nienacka w tłumie czort siarczysty pcha się drag fwd T, więc widząc taką sytuację na raz podchodzisz do drzwi chwytasz delikwenta za ucho wyciągasz z samochodu przez okno, uświadamiasz w którym kierunku ma się udać i odprawiasz go zamachowym wolejem z prawej w zad :D Poważnie jak zaczęły się eliminacje usłyszałem w głośnikach, pierwsza klasa drag mini szykuje się do przejazdu eliminacyjnego, a tu na raz ryk huk, odpalają pchają korbami kręcą i cały sznurek aż pod bramkę ..... A później narzekają że temperaturę w dolocie mają za wysoką bo stali 40minut na dojeździe. To po kiego grzyba pchał się jeden z drugim jak każdy miał swoją kolej w harmonogramie.... A jak Pan Zbyszek chodził i pytał się i rozdawał harmonogramy to większość nie wiedząc o czym mowa "nie nie my mamy dziękujemy". Ale fakt zamiast imion i nazwisk lub nad numerkiem mogłaby być klasa i wtedy podjeżdża szczęściarz do bramek szczęśliwy że zaraz spali kapora i pojedzie życiową piętnastkę a tu mu prowadzący powie "Panu już dziękujemy prosimy na miejsce postoju się udać będzie Pan wywołany" i okrężnie krzyknąć że jeśli ktoś stoi w kolejce w złym czasie prosimy się zaparkować w miejscu postoju i czekać na swój czas bo nie będziemy puszczać ;-) Wiem że prosto się gada ale panowie z służby porządkowej kręcili się w tym korku często jakby wiedzieli o co chodzi mogliby ustawiać delikwentów ;-) Szkoda że następna impreza dopiero w maju :-/
gta78 - 2014-09-15, 17:59

karole36qp dobrze to ująłeś. Spokojnie chłopaki na pewno to przegryzą i nie dadzą sobie "rządzić" na swojej imprezie. W maju pewnie będzie już porządek, bo kulturę i dyscyplinę trzeba wpajać :-> .
Pevo - 2014-09-15, 18:30

Tu lepsza, tam pan redaktor pomylil zloty, drifterzy byli dodatkim, a nie glowna atrakcja...coz..
http://temat.net/aktualno...zacyjny-(wideo)

gta78 - 2014-09-15, 18:42

Ooo Pevo, no wiadomo dlaczego lepszy , jak się zaczyna ... :-P

No niestety na GK24 często mają niewykwalifikowanych i niedoinformowanych red. , no i najgorszą galerię na świecie :-P


Tu jeszcze jeden

https://www.youtube.com/watch?v=GIe8DC1EFMM

Pevo - 2014-09-15, 19:05

https://www.youtube.com/watch?v=1LXk39vGwEg

Oficjalny film z imprezy robi Conek, ale troche musimy poczekac.

kjanicki - 2014-09-16, 17:19

kilka zdjęć z imprezy u mnie na stronie
http://konradjanicki.blog...-prix-2014.html

w tygodniu jeszcze podrzucę tutaj linka do zdjęć z rozdania nagród w klasyfikacji generalnej

Bartas - 2014-09-16, 22:47

Rekordowy przejazd Corvette z Węgier :

http://moto.wp.pl/kat,551...,wiadomosc.html

Pevo - 2014-09-17, 11:39

Relacja z Gawexu
http://www.gawex.pl/wiado...YZACYJNEGO-CZ-I
Nasza galeria na Facebooku
https://www.facebook.com/...64390489&type=1

Lanir1 - 2014-09-17, 18:39

Jakieś oficjalne czasy będą opublikowane ?
Zico - 2014-09-17, 21:39

Bartas napisał/a:
Rekordowy przejazd Corvette z Węgier :
http://moto.wp.pl/kat,551...,wiadomosc.html

I ten węgierski Wujo :D
Csodálatos! Record lengyel! Gratulálok Gregory! :D :D :D

Filip - 2014-09-18, 22:56

w klasyfikacji koncowej nie ma bledow?

wedlug regulaminu:
13 .Klasyfikacja końcowa GP
13.1 Kierowca jest klasyfikowany w punktacji GP jeżeli ukończył przynajmniej dwie imprezy w klasie.


i tu przyklad w klasie STREET FWD N/A, jezeli dobrze patrze na wszystkie wyniki to kierowcy z miejsc 3 i 4 w klasyfikacji generalnej zaliczyli tylko po jednej imprezie

gta78 - 2014-09-19, 14:20

Filip napisał/a:
w klasyfikacji koncowej nie ma bledow?

wedlug regulaminu:
13 .Klasyfikacja końcowa GP
13.1 Kierowca jest klasyfikowany w punktacji GP jeżeli ukończył przynajmniej dwie imprezy w klasie.


i tu przyklad w klasie STREET FWD N/A, jezeli dobrze patrze na wszystkie wyniki to kierowcy z miejsc 3 i 4 w klasyfikacji generalnej zaliczyli tylko po jednej imprezie


W sumie to samo w klasie RWD Street, w generalce sporo osób co było na jednej imprezie, więc chyba nie powinni być klasyfikowani w generalce.

- 2014-09-19, 19:36

Filip napisał/a:
w klasyfikacji koncowej nie ma bledow?

wedlug regulaminu:
13 .Klasyfikacja końcowa GP
13.1 Kierowca jest klasyfikowany w punktacji GP jeżeli ukończył przynajmniej dwie imprezy w klasie.


i tu przyklad w klasie STREET FWD N/A, jezeli dobrze patrze na wszystkie wyniki to kierowcy z miejsc 3 i 4 w klasyfikacji generalnej zaliczyli tylko po jednej imprezie


oj tam oj tam, błędów jest chyba znacznie więcej...jeśli miało by się czepiać to:
* klasa drag:
- 6.1.Samochód poddany mechanicznym modyfikacjom silnika lub osprzętu, zmianom zewnętrznym lub wnętrza musi posiadać minimum 1 kg trwale zamocowanego środka gaśniczego. ;-)
- 6.17.Zabronione jest używanie tzw. opon dojazdowych, motocyklowych i innych opon na stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa uczestników imprezy lub widzów.
Widziałem przynajmniej jedno auto z pierwszej 3-ki ;-)
- 6.22.Każdy kierowca w klasie Drag ma obowiązek jazdy w kasku. seseseee
- 9.17.Klasę stanowią minimum 4 pojazdy. Jeżeli na liście startowej lub liście zgłoszeń znajdują się mniej niż 4 pojazdy w klasie to organizator imprezy może połączyć klasy na podstawie ogłoszonego komunikatu. :arrow: drag fwd n/a & drag awd n/a,

ps. rozumiem Cię Filipie... wszak należy się Tobie 3th place w generalce GP ;-)

To tak w skrócie :-P
I tak imprezę uważam za udaną :!:

Pozdrawiam i do zobaczenia w przyszłym sezonie :D

kjanicki - 2014-09-20, 15:25

na FB w wydarzeniu są już zdjęcia z podium zwycięzców całej serii https://www.facebook.com/...92874430895817/
Pevo - 2014-09-22, 14:06


Pevo - 2014-09-23, 12:40

Galeria zdjęć Alika Buczackiego
https://plus.google.com/photos/100323091277811517928/albums/6060305521154269217

Pevo - 2014-10-03, 19:57

Oficjalny filmik z ostatniej Rundy
http://vimeo.com/107910711

gta78 - 2014-10-06, 13:09

Fajny film, nawet się załapałem :D .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group