SCSCLUB
Szczecineckie Forum Motoryzacyjne

Zloty i spoty - Rozpoczęcie sezonu "Ultimate 1/4 - Grand Prix Polski

Pevo - 2014-02-07, 21:26
Temat postu: Rozpoczęcie sezonu "Ultimate 1/4 - Grand Prix Polski


Już dziś pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.
W 2014 roku zawody organizowane na lotnisku w Wilczych Laskach będą miały zasięg ogólnopolski .

11.05.2014 po raz kolejny na płycie lotniska w Wilczych Laskach "Otwarcie Sezonu ".
Pragniemy zaprosić was na nowa formułę zlotów organizowanych przez SCSCLUB.

Na imprezie miedzy innymi:

-Dift i drift taxi

-Show&Shine + wybór najciekawszych i najładniejszych aut zlotu

-Pokaz Oldtimerów

- Stoiska Gastronomiczne

-Atrakcje dla dzieci

- 1 Runda ULTIMATE 1/4 Grand Prix Polski- najszybsze auta z kraju jak i zagranicy. Poniżej szczegóły wyścigów:

Dla Was organizujemy cykl imprez ULTIMATE ¼ Grand Prix Polski .
Cykl składa się z trzech osobnych imprez gdzie na ostatniej będzie podsumowanie całego Grand Prix.
Będzie to największa tego typu impreza w północnej a może i całej Polsce.
Zobaczycie na imprezie najszybsze auta i motocykle europy i naszego kraju .

Tylko u nas właściciele i użytkownicy aut z USA będą mogli pościgać się pomiędzy sobą – tylko dla nich robimy specjalną klasę STREET US CARS – tego jeszcze w Polsce nie było.

Bezpieczne lotnisko, pełna obsługa, profesjonalny sprzęt pomiarowy.
Nagrody rzeczowe i pieniężne dla najlepszych .

Terminy :
- 11.05.2014
- 13.07.2014
- 14.09.2014

Opłaty startowe – 60,00 zł od zawodnika za start w jednej klasie w jednej imprezie.

Podział na klasy :

DRAG:

Mini- pojazdy o pojemności do 1500 cm3 , napęd dowolny, z doładowaniem i bez doładowania
Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd- pojazdy z napędem na oś tylną z doładowaniem i bez doładowania
Awd- pojazdy z napędem na obie osie z doładowaniem i bez doładowania

STREET:

Fwd n/a - pojazdy z napędem na oś przednią bez doładowania
Fwd T - pojazdy z napędem na oś przednią z doładowaniem
Rwd - pojazdy z napędem no oś tylną z doładowaniem lub bez doładowania
Awd - pojazdy z napędem no dwie osie z doładowaniem lub bez doładowania
Diesel - pojazdy z dowolnym napędem silnik o zapłonie samoczynnym
US Cars - pojazdy produkcji USA

MOTOCYKLE :

do 750 cm3
powyżej 750 cm3

Doładowanie to:
kompresor
podtlenek azotu
turbina
lub dowolna kombinacja lub ilosc tych elementów

WSTĘP 15 zł od osoby , dzieci do lat 18 za darmo.

Wydarzenie na Facebooku:
https://www.facebook.com/events/1464442050443846/

Regulamin dostępny pod adresem: http://scsclub.pl/14mili/Reg.%20SCSClub.pdf
Wkrótce więcej szczegółów.

Kontakt z organizatorem Tel. 502 335 093

Papież - 2014-02-08, 15:38

czyli podziału na pojemności nie będzie ?

trochę ciężko widzę mierzenie auta typu m5 5litrów 400km z e36 325 190km taki przykład tylko :)

- 2014-02-10, 01:55

Witam,

Czyli tak będzie wyglądała nowa formuła zawodów?
Czy oprócz Ultimate będą odbywały się imprezy jak dawniej tzn. rozpoczęcie sezonu, cult style itp. z podziałem na klasy pojemnościowe?

Pozdro

ejzon - 2014-02-10, 07:55

Panowie jak już robicie podział na klasy jak w profesjonalnych zawodach to powinna być na początku klasa MINI DRAG !!!

Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, bez doładowania

Pevo - 2014-02-10, 11:16

Ultimate 1/4 GP będzie sie odbywało podczas rozpoczęcia sezonu SCS.
Na razie daliśmy info tylko o 1/4 ponieważ rożnie ludzi sobie rezerwują terminy startów w tych zawodach w kraju i zagranica. Info o całym zlocie pojawi się za jakiś czas.
O klasie mini drag pomyślimy .

ejzon - 2014-02-10, 12:21

Ogólnie świetny pomysł z takim GP na lotnisku w Wilczych, który składał by się na 3 rundy z końcowym podsumowaniem sezonu

mam nadzieję, że podejmiecie temat i klasa MINI, która jest dość popularna wpiszę się w regulamin zawodów.

pozdro.

WujekSamaRdza - 2014-02-10, 14:51

To mini mogłoby być do 2,0, i tak hądą 1,5 zazwyczaj objedziesz bejemwu 2.0.
Zico - 2014-02-10, 17:45

W tym roku wprowadzamy nowy koncept - właśnie Ultimate GP, czyli typowe zawody na 1/4. Oczywiście 1/4 rozbudowana o całą otoczkę - jak widzicie będzie tematem przewodnim naszych 3 zlotów. Czy będą inne zloty podobne do tych z lat ubiegłych? Decyzji nie ma ani na tak ani na nie, więc jeszcze wszystko otwarte. Czy na tych innych zlotach pojawiłaby się 1/4? Nie wiemy jeszcze. Czekajcie na info. Ale priorytetem zdecydowanie i naturalnie stało się Ultimate GP. To pierwszy rok tego cyklu-jak wypali, to chcemy być Nr 1 w tej zabawie. Czas pokaże. Postanowiliśmy coś zmienić, mimo że jak pokazał zlot na zamknięcie sezonu tamta koncepcja wciąż cieszyła się popularnością. Ale powielanie wciąż tego samego oznacza mimo wszystko brak rozwoju. A my chcemy się rozwijać. Stąd pomysł Ultimate GP-3 rundy i walka o Puchar Polski.
Zapraszamy!

karole36qp - 2014-02-10, 19:06

Super koncepcja, podoba mi się :D Wiadomo że będzie dużo opini bo e36 2.5 wystartuje z e46 m3 i przegra rzecz jasna, ale to już ma być puchar Polski, profesjonalne zawody dlatego jak się chce wygrać trzeba inwestować w sprzęt ;-) Czekam z niecierpliwością i docieram sprzęt :D
ejzon - 2014-02-10, 21:19

zgadzam się z wami jak najbardziej, że zawsze komuś nie spodoba się podział klas ... ale ja w tym momencie nie wiem co robić z autem bo budowałem je z myślą tylko i wyłącznie o klasie MINI DRAG zgodnie z regulaminem i podziałem klas w ogólnopolskim SSS

Skoro puchar ma być ogólnopolski zróbcie profesionalny i pełny podział klas taki jak na zawodach organizowanych przez SSS, oni znowu wzorują się na europejskich imprezach. Klasa mini zawsze jest do 1550 cm3 i wiele aut w tym i z naszego regionu polski budowana jest z myślą o startach w takiej klasie

.1 Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy DRAG:
5.1.1 Mini - napęd dowolny, pojemność silnika do 1550 ccm, bez doładowania
5.1.2 FWD – Napęd przedni, bez doładowania
5.1.3 FWD Turbo – Napęd przedni z doładowaniem - o dowolnej pojemności silnika
oraz napęd na wszystkie koła i napęd na tylne koła - z doładowaniem o
pojemności silnika do 1550 ccm
5.1.4 RWD Turbo – tylny napęd z doładowaniem lub bez doładowania, silniki z
tłokiem wirującym
5.1.5 AWD Turbo – napęd na wszystkie koła z doładowaniem lub bez doładowania
5.1.6 King of Poland - klasa rozgrywana pucharowo, startuje 8 najlepszych
kierowców z wszystkich klas z eliminacji z uwzględnieniem 6.6.3, organizator
ma prawo zwiększenia tej liczby do 16
5.1.7 (doładowanie to supercharger (kompresor), podtlenek azotu, turbina lub
dowolna kombinacja lub ilość tych elementów)

Obowiązuje następujący podział na samochodowe klasy STREET:
5.3.1 Street Diesel - napęd dowolny, silniki o zapłonie samoczynnym
5.3.2 Street FWD – napęd przedni
5.3.3 Street RWD – napęd tylny
5.3.4 Street AWD – napęd na wszystkie koła


Taki podział istnieje już bardzo długo i ludzie pobudowali samochody pod te klasy więc nie ma sensu na nowo czegoś wymyślać skoro istnieje stary sprawdzony podział

ps zróbcie z tym porządek jak najszybciej bo narzekań będzie coraz więcej, a przy takim podziale odpowiadacie że to podział zaakceptowany przez Polski Związek Motorowy i jest on stosowany w całej europie

Zico - 2014-02-10, 21:26

ejzon napisał/a:
odpowiadacie że to podział zaakceptowany przez Polski Związek Motorowy

Ale my raczej nie chcemy mieć nic wspólnego z Polskim Związkiem Motorowym ;-)
Nad mini DRAG pomyślimy skoro jest takie zainteresowanie.

karole36qp - 2014-02-11, 15:17

WujekSamaRdza napisał/a:
To mini mogłoby być do 2,0, i tak hądą 1,5 zazwyczaj objedziesz bejemwu 2.0.


Nawet do 2.5, przybliżone czasy honda d15b 15.3, bmw 325i 15:5 albo i wyżej. Jeśli ma być klasa mini drag to wiadomo że auta które startują w tej klasie są bardziej przystosowane w drag niż street. Czyli więcej mocy, mniej kilogramów itp itd, a takie zwykłe bmw i tak podejdzie pod klasę street rwd i nie będzie rywalizowało w mini grag. Z tymi klasami to naprawdę ile głów tyle pomysłów ale czy np jest sens tworzyć klasę mini do 1500 bo np vw czy honda 1500 ma rywalizować z hondą 2.2 czy golfem vr6, a co z tymi którzy mają np 2.2 czy 2.5 N/A i będą startowali z np 4.0 czy 5.0 N/A ?? To takie sporne bo zaraz każdy chciałby swoją klasę i będzie ich zaraz 2x więcej niż na dotychczasowych zlotach . Ja tylko bardziej czekam na jakieś wyznaczniki w rekrutacji do poszczególnych klas czyli co wolno wnieść do klasy street a co nie pozwoli np w niej startować. Np czy jeśli są na aucie lekkie elementy to jest to akceptowane w klasie street czy też nie itp itd ;-) Pozdr

maro 16V - 2014-02-11, 15:58

co moze miec auto a czego nie, to jest wszystko napisane w regulaminie (link w pierwszym poscie)
Zico - 2014-02-11, 16:37

Poświeć chwilkę, żeby dokładnie przeczytać regulamin ;-)
karole36qp - 2014-02-11, 17:34

Ale ślepak ze mnie :-P Wszystko jasne ;-)
Fawor - 2014-02-11, 19:55

Widze, ze temat klas został podjęty nie tylko na racingforum...na prawdę szanowni organizatorzy zastanówcie się co robicie z klasami, bo zrobiliście totalną odwrotność panujacych do tej pory zasad - Street z podziałem na doładowania i napędy, a drag w jeden worek. Tak na prawdę powinno to działać w drugą stronę i na pewno przyciągnie w ten sposób do siebie większą rzeszę zainteresowanych. Wczoraj już miałem telekonferencję z mocną ekipą Hond NA (najmocniejsza w PL :) ), ale z tak odwróconymi klasami ludzie nagle mają mętlik w glowie. Nie chodzi tu o stwarzanie klas pod siebie tylko wręcz odwrotnie - samochody były do tej pory robione pod zupełnie odwrotne klasy. Moim zdaniem mega dużo stracicie pozostawiając konwencję klasową w obecnej postaci. I polecam wejść w rzeczowy dialog, a nie dziwne wylewanie żali - vide zalożycielka tematu na rf.pl..
Papież - 2014-02-11, 21:42

według mnie podział na klasy pojemnościowe jak na zakończeniu był jak najbardziej ok i każdy mógł się wykazać i powalczyć o podium teraz jedynie panowie z pełnymi portfelami będą królować a liga chłopaków którzy zapinają po 12 godzin dziennie w pracy i wydają ostatnie zarobione grosze żeby włożyć w auto nie będą się liczyć bo nie stać na m5 czy gtr-a , porsche , ferrari itp
Pevo - 2014-02-12, 07:29

Temat zmian klas zostal podjety i w tej chwili trwaja ustalenia.
Na ta chwile wiadomo , ze klasy zostana zmienione . Szczególy wkrótce.

Zico - 2014-02-12, 08:19

To się nazywa demokracja w SCS ;-)
Elastyczność to nasza domena!

maciek wiórek - 2014-02-12, 09:11

tak więc czekajcie cierpliwie. Już niedługo opublikujemy zmiany klas na forum i naszym profilu FB. Niektóre sugestie wasze będą uwzględnione. Cierpliwości rodacy :->
karole36qp - 2014-02-12, 10:01

Nie pierniczcie się, drag podzielcie jak street, street jak do tej pory na pojemnosci i ten mini drag żeby uspokoić tłumy ;-) \\\myślę że nie ma sensu szczegółowo przedstawiać atrakcji zlotów bo robi się sytuacja jak na ukrainie :-P
Pevo - 2014-02-15, 20:30

Jesteście gotowi na duża dawkę adrenaliny??
To już pewne, ze ja dostaniecie.
Zaproszenie przyjazdu na nasza imprezę 11.05.2014 potwierdziła firma VTG.
Nie ma chyba osoby w naszym kraju która interesowałaby się motoryzacja i nie słyszała o tej firmie. Dla tych którzy nie widzieli nigdy ich aut będzie to na pewno niezapomniane wrażenie.
Zapraszamy na stronę http://www.vtg.pl/
oraz na fan page
https://www.facebook.com/adhdbyvtg?fref=ts

i kilka filmikow

Wyścig 2012 rok Węgry.
http://www.youtube.com/watch?v=TDkk_CThjJI
Rekord przejazd w Niemczech - 7,896 s w

http://www.youtube.com/watch?v=FIxUhbJ-9LA

Team VTG
http://www.youtube.com/watch?v=CxG-BjSjGE0

Night Power

http://www.youtube.com/watch?v=PWs5xUvqGEM

Już dziś serdecznie wszystkich zapraszamy... oj..będzie się działo.




Papież - 2014-02-16, 13:08

karole36qp, dobrze mówi polać mu ! :D
- 2014-02-16, 18:26

Mam wrażenie, że nikt nas już tu nie będzie słuchał hmmm
Ale co tam Polska to dziwny kraj, tu każdy musi uczyć się na własnych błędach nie innych.
Już mam się spuszczać bo VTG przyjedzie?!? :lol:

Bartas - 2014-02-16, 19:17

oo boże!! "Można płakać" !!
Pevo - 2014-02-16, 19:42

bó napisał/a:
Mam wrażenie, że nikt nas już tu nie będzie słuchał hmmm
Ale co tam Polska to dziwny kraj, tu każdy musi uczyć się na własnych błędach nie innych.
Już mam się spuszczać bo VTG przyjedzie?!? :lol:

Nie qmam Cie... dyskusja na temat podziało klas trwa na racingforum i ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła..
Oprócz VTG będą ekipa z całej Polski i zagranicy , wiec możesz zacząć sobie robić co tam musisz :D
Ty jesteś z Poznania... , może wiele razy widziałeś VTG w akcji, tu ludzie na pomorzu nie mieli tyle szczęścia i z chęcią zobaczą ich na starcie...dla ciebie to moze konkurencja, dla nas organizatorów duże show.
Coz..Polska mentalność.. zamiast się cieszyć lepiej ponarzekać.

Zico - 2014-02-16, 20:32

Ja dodam od siebie, że dla widzów nasze dotychczasowe zloty się przejadły. Oni chcą SHOW! Musimy znaleźć złoty środek, bo to co jara zawodników wcale nie musi jarać widzów. Uwierz, że u przeciętnego widza nawet najlepsze projekty przegrywają z Lambo albo Ferrari. Bo np. taką civikę jak Bó ma ich sąsiad a Lambo to Lambo... Przerabialiśmy już to niestety... I możemy dla ekipy lokalnej TV mówić jaki to mega projekt taka civika, a oni i tak zrobią materiał z Lambo...
Papież - 2014-02-16, 21:55

okok ale jeśli mówicie o widowni to powinniście pomyśleć o jakiś trybunach dla nich bo stojąc przy płotkach 3 rządek ludzi nic nie widzi i musi zadowolić się kiełbaska od pani stasi ze stoiska :D
- 2014-02-16, 22:06

Pevo, Zico No offens, rozumiem Was jako organizatora...
Mam nadzieję, że myśląc o publiczności nie zapomnicie o zawodnikach.
Prawda jest jedna: nasze nisko budżetowe projekty nie mogą konkurować z czołówką PL.
W imieniu swoim i może paru innych osób liczę na sensowny podział klasowy.
Przyciągaliście rzesze ludzi niskimi stawkami wpisowymi i sprawiedliwym podziałem klasowym, gdyby czołówka PL chciała do Was przyjechać to i tak zajęła by pierwsze miejsca w swoich klasach...

Pozdrawiam i czekam na wynik nowego podziału

karole36qp - 2014-02-16, 22:53

Fu.k ta corvette ma muszle jak pisuar w MC'ku :shock: Panowie dajmy już spokój tej dyskusji bo co już miało zostać powiedziane to zostało teraz czekamy na podział, i myślę że najlepiej ustalić jak najszybciej taki sztywny bo wtedy mamy czas na jakieś ewentualne dostosowanie się... Jeśli organizatorzy mają się dostosowywać to może my też trochę powinniśmy bo w innym wypadku to do maja nie będzie podziału bo każdy będzie miał zastrzeżenia ;-) A tylko co do widzów no to ja nie wiem ale chyba "nie od razu Kraków zbudowano'' i wszystko powoli, no chyba że chińczyków ściągniemy tych od autostrady niech nam w rekompensacie trybuny wybudują :-P
KKrzysztof - 2014-02-17, 22:49

nie mogę odszukać gdzie się puszcza przelew za start, mogę prosić o jakiegoś linka.
Zico - 2014-02-18, 10:42

STOWARZYSZENIE PROMOCJI SPORTOW MOTOROWYCH SCS
ul.Kard. Stefana Wyszyńskiego 45
78-400 Szczecinek
nr. rachunku bankowego
Bank Credit Agricole o/Szczecinek
44 1940 1076 3055 7420 0000 0000

karole36qp - 2014-02-18, 16:29

A to można już ? Co w tytule pisać ?
Pevo - 2014-02-20, 07:31

Od wtorku zaczynamy zapisy.
karole36qp - 2014-02-20, 14:59

Dobra w razie co rezerwuje miejsce RWD Street :-P :-P ;-)
KKrzysztof - 2014-02-21, 21:55

to proszę jeszcze o instrukcję, najpierw karta zgłoszenia czy najpierw puścić przelew,
Lincoln - 2014-02-21, 22:15

Zaproponowany podział jest bardzo fajny, ludzie którzy wczesniej nie przyjeżdżali nagle mają najwięcej do powiedzenia w kwestii Waszych zlotów, a może pierw trzeba sie przekonać potem marudzić. Bez względu na podział - Dozobaczyska ;-)
KKrzysztof - 2014-02-21, 23:44

ja się tylko martwię, że tylu chętnych to jeszcze nie będzie dla mnie miejsca :D mogę już dzisiaj puścić kasę i mieć zarezerwowane :D
maciek wiórek - 2014-02-21, 23:48

linki działają więc ściągać śmiało
maciek wiórek - 2014-02-24, 07:36

AKTUALIZACJA:

Witajcie
Pod poniższym linkiem znajduje się karta zgłoszenia do ściągnięcia.
Pamiętajcie - Zapisy ruszają od wtorku!!!

http://scsclub.pl/14mili/...ZAWODNIKA-1.pdf

Dla przypomnienia również poniżej dane do wpłat, abyście nie szukali po postach.

STOWARZYSZENIE PROMOCJI SPORTOW MOTOROWYCH SCS
ul.Kard. Stefana Wyszyńskiego 45
78-400 Szczecinek
nr. rachunku bankowego
Bank Credit Agricole o/Szczecinek
44 1940 1076 3055 7420 0000 000

Pozdrawiam
Maciej

paolo - 2014-02-24, 15:05

Dla Waszego ułatwienia - co wpisywać w tytule przelewu? Nr rejestracyjny, nick, imię i nazwisko?

Miłego :)

karole36qp - 2014-02-24, 15:50

No i zgłoszenia gdzie wysyłać bo chyba trzeba gdzieś ;p
Pevo - 2014-02-24, 21:39

AKTUALIZACJA!
W pierwszym poście zmienione są ostatecznie klasy.
Przed zapisami prosimy od dokładne zapoznanie się.
Tylko prosimy nie meczcie na forum dlaczego takie a nie inne bo aspektów było wiele , z chęcią wytłumaczę na żywo np. na wolnym treningu który odbędzie się prawdopodobnie 16.03.
Pozdro

Papież - 2014-02-24, 21:51

czuje że do maja klasa street będzie jedna dla wszystkich a drag podzielony nawet na marki :D

na trening chętnie pojadę więc czekam na ostateczne info

karole36qp - 2014-02-24, 22:06

Pevo napisał/a:
AKTUALIZACJA!
np. na wolnym treningu który odbędzie się prawdopodobnie 16.03.
Pozdro


Pevo czekamy na potwierdzenie daty :D

Papież napisał/a:
czuje że do maja klasa street będzie jedna dla wszystkich a drag podzielony nawet na marki :D


Myślę że zmian nie będzie ;P Dla mnie jako posiadacza RWD N/A jest to w jakiś sposób krzywdzące ale znowu pomyśleć na spokojnie to ile w klasie street będzie tych RWD turbo ? Większość to japońce a jeśli już to większość przystosowane pod jazdę bokiem lub robione pod drag ;-) No ale może jakaś supra TT się trafić i pozamiatane ... Albo i nie :-P Fajne jest to że nie tylko moc liczy się w takich zawodach ;) I dla mnie bynajmniej fajnie będzie jeśli skiluje jakieś autko sto koni mocniejsze od mojego, a z doświadczenia wiem że to możliwe :D

paolo - 2014-02-25, 07:18

Pevo napisał/a:
Od wtorku zaczynamy zapisy.


Nie mogę znaleźć gdzie wysłać zgłoszenie :(

maro 16V - 2014-02-25, 09:04

UWAGA. Jeśli chodzi o zapisy, to prosimy o cierpliwość, gdyż planujemy dziś uruchomić zapisy online. Tak więc nie będzie problemu z wysyłaniem zgłoszenia. O uruchomieniu zapisów poinformujemy w osobnym poście.
maro 16V - 2014-02-25, 14:53

Uwaga. Uruchomiliśmy zapisy online pod adresem: http://scsclub.pl/ultimate/
Zapraszamy

karole36qp - 2014-02-25, 15:23

Poszło :D
paolo - 2014-02-25, 16:20

mam jeszcze pytanie odnośnie regulaminu - "warunki techniczne"

- Auto seicento ale z silnikiem 1.4 turbo - nic nie cięte mocowanie silnika w oryginalnym miejscu - zrobiony przegląd i zmiana silnika wbita w dowód.
- Skrzynia 6 biegowa od Stilo - nic nie cięte, nie wyginane - pasuje plug&play.

Autem poruszam się na co dzień.

Czy mogę wybrać klasę Street czy muszę Drag?

karole36qp - 2014-02-25, 16:48

Właśnie, zmiana silnika jest zabroniona w street ? Silnik jest częścią wymienną i czy jeśli jest zamocowany w seryjnych mocowaniach bez cięcia karoserii itp to jest zabronione ? Teraz zwątpiłem bo w regulaminie nie jest nic o tym wspomniane.
Papież - 2014-02-25, 16:56

kiedyś gdzieś czytałem w regulaminie imprezy ( innej torowej ) że zmiana silnika może być jeśli jest to silnik który seryjnie wychodził w danym aucie danej generacji
karole36qp - 2014-02-25, 17:06

No tak ale wydaje mi się że to byłoby bez sensu, skoro w klasie street dopuszcza się modyfikacje mechaniczne silnika to co za różnica czy zmieni się go na mocniejszy czy tą samą moc osiągnie się z modów .. Street to w moim rozumieniu auto które na co dzień porusza się w ruchu ulicznym, przechodzi badania techniczne i jest seryjne w jakiś procentach. Skoro prawo dopuszcza zmianę silnika pod warunkiem że musi być mocowany na oryginalnych miejscach konstrukcji auta no to chyba tu też może być.
Pevo - 2014-02-25, 20:14

paolo napisał/a:
mam jeszcze pytanie odnośnie regulaminu - "warunki techniczne"

- Auto seicento ale z silnikiem 1.4 turbo - nic nie cięte mocowanie silnika w oryginalnym miejscu - zrobiony przegląd i zmiana silnika wbita w dowód.
- Skrzynia 6 biegowa od Stilo - nic nie cięte, nie wyginane - pasuje plug&play.

Autem poruszam się na co dzień.

Czy mogę wybrać klasę Street czy muszę Drag?

jesli masz auto dopuszczone do ruchu i nie bedzie na zlocie wyprute z tapicerek wnetrze to street. Opony tez musza byc z dopuszczeniem

Pevo - 2014-03-20, 10:00

Taka oto wiadomość otrzymaliśmy dziś rano. :) :)
"Szanowni Państwo,
z przyjemnością informuję, że Marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz objął swym patronatem honorowym inicjatywę ULTIMATE Grand Prix 1/4. "

gta78 - 2014-03-22, 17:11

paolo napisał/a:
mam jeszcze pytanie odnośnie regulaminu - "warunki techniczne"

- Auto seicento ale z silnikiem 1.4 turbo - nic nie cięte mocowanie silnika w oryginalnym miejscu - zrobiony przegląd i zmiana silnika wbita w dowód.
- Skrzynia 6 biegowa od Stilo - nic nie cięte, nie wyginane - pasuje plug&play.

Autem poruszam się na co dzień.

Czy mogę wybrać klasę Street czy muszę Drag?


Chyba ma tu zastosowanie regulaminy :

7.18 Jeżeli jakaś modyfikacja nie jest dozwolona to znaczy, że jest zabroniona .

Więc raczej DRAG.

karole36qp - 2014-03-23, 00:31

W takim razie byłaby to głupota bo 1/2 aut startujących w zawodach będzie miało transplantowane motory jak nie więcej i w tym wypadku mijało by się z celem pojęcie street, prawo dopuszcza do jazdy po street a zawody nie ;-)
karole36qp - 2014-04-13, 22:39

Szefowie mam takie pytanko, czy wiecie już może o której rozpoczną się kwalifikacje na GP ? Pytam ponieważ wypadła mi komunia i wypadałoby być chociaż na mszy, mam w Jastrowiu, i czy np jeśli msza byłaby o 10 to czy zdążyłbym na kwalifikacje czyli na około 12 bym był. Pozdr
Bartas - 2014-04-14, 21:16

kwalifikacje kwalifikacjami! ale badania techniczne będą wcześniej! (przed kwalifikacjami)
karole36qp - 2014-04-15, 08:12

Ja dzisiaj jadę na badanie techniczne :-P
Zico - 2014-04-15, 09:43

Podstawowe badanie miernikiem lakieru - szpachle nie przechodzą badań :D
karole36qp - 2014-04-15, 11:59

Na szczęście mnie to nie dotyczy :-P Moje tuningi są w pełni legalne i przechodzą badania :D Nawet wydech nie jest głośny 84dB ;-)
memphisbelle - 2014-04-15, 12:05

bodczas badania technicznego jest mierzona glosnosc wydechu ??
jest jakis limit ? 98dB ??

maro 16V - 2014-04-15, 13:18

wydechów nie będziemy sprawdzać, pod lupę weźmiemy tylko te przeróbki, które będą decydowaly o przynależności klasowej oraz o względy bezpieczeństwa
karole36qp - 2014-04-15, 14:58

Nie no przecież wiem, tak tylko z ciekawości na przeglądzie poprosiłem o badanie wydechu w razie gdyby mundurowi chcieli zagarnąć mój dowód ;-)
Johny Kakao - 2014-04-15, 23:21

jak im wpadnie w oko to i tak znajdą sposób żeby ci go zabrac :D
Pevo - 2014-04-24, 12:29

Trailer zlotów scsclubu 2014

https://vimeo.com/92817132

Pevo - 2014-04-29, 09:34

Impreza coraz bliżej... czas na prezentacje naszych sponsorów:

ECUMASTER
Celem działania naszej firmy jest tworzenie kompleksowych rozwiązań sterowania pracą silników o zapłonie iskrowym, celem który jest maksymalne wykorzystanie ich potencjału w sporcie motorowym. Dokładamy wszelkich starań aby nasze produkty spełniały najwyższe normy jakości, oraz spełniały oczekiwania naszych klientów.
Z naszych produktów z powodzeniem korzysta wielu zawodników startujących w sportach motorowych takich jak Drifting, Drag Racing, RSMP, czy PPZM.

Kontakt:
Współpraca, dystrybucja, informacje: info@ecumaster.com

Biuro i serwis
ECUMASTER
ul. Rydla 45b/47
30-087 Kraków

Dane firmy
Jakub Kojder ECUMASTER
ul. Radzikowskiego 106A lok. 67
31-315 Kraków
NIP: 5512222700
REGON: 120919026

http://www.ecumaster.com/
https://www.facebook.com/ECUMASTER?fref=ts

NAGRODĄ DO FIRMY ECUMASTER BĘDZIE:
EMU SPECJAL EDITION

Pevo - 2014-04-29, 19:19

Uwaga. Informacja dla chcących wystartować na 1/4.
W celu sprawniejszego przeprowadzenia zawodów uruchomiliśmy zapisy online pod adresem: http://scsclub.pl/ultimate/
Zapraszamy

Pevo - 2014-04-29, 19:26

SHOW&SHINE - to konkurs na najbardziej dopieszczone, wyjątkowe i najładniejsze auta . Spośród wszystkich aut na zlocie te najlepsze zostaną nagrodzone w kategoriach


- TOP 5
- NAJLEPSZY KLASYK DO 1970 roku
- NAJLEPSZY KLASYK LAT 70-tych
- NAJLEPSZY KLASYK LAT 80-tych (ewentualnie : NAJLEPSZY KLASYK PO 1980 roku )

marines09 - 2014-05-03, 21:02

Czy ten zlot ma trwać przez trzy dni czy jeden dzień
Zico - 2014-05-03, 21:28

Jeden dzień - w niedzielę 11 maja. Zapraszamy!
Pevo - 2014-05-05, 09:53

Naszym kolejnym sponsorem imprezy jest:
Naprawa i Serwis Turbosprężarek
TURBO-POINT
Oferujemy:
- naprawa turbin z geometrią i bez
- czyszczenie geometrii
- sprawdzenie szczelności turbiny
- oczyszczenie turbiny z nagaru oraz płynów silnikowych metodą piaskowania i szkiełkowania (nabłyszczanie kulkami szklanym zmniejsza opór powietrza, a także poprawia wygląd wizualny)
- wymiana części tylko na nowe oraz oryginalne renomowanych firm
- wyważenie i doważenie turbiny za pomocą nowego modelu maszyny
- GWARANCJA NA ROK BEZ LIMITU KILOMETRÓW!!
Zapraszamy do naszego serwisu, który znajduje się przy:
UL. POŁCZYŃSKIEJ 66 (teren Agrobudu)
Oferujemy również piaskowanie i szkiełkowanie innych elementów silnika, np. kolektor ssący lub wydechowy, pokrywy silnika i klawiatury, głowice motocyklowe i niewielkie cylindry.
www.turbo-point.pl
Znajdź nas również na :
https://www.facebook.com/...4244913?fref=ts
Adres:
ul. Połczyńska 66, 75-816 Koszalin
Email: biuro@turbo-point.pl
Telefon komórkowy: 513 937 487


VADER26 - 2014-05-05, 20:37

O,której rozpoczęcie bo coś nie mogłem się dopatrzeć.
karole36qp - 2014-05-06, 00:24

Identyfikatory zgłoszeniowe będą w tym tygodniu wysyłane na maila ? Pozdr
maro 16V - 2014-05-06, 06:30

nawet dzisiaj :)
maciek wiórek - 2014-05-06, 07:28

Oficjalny plakat imprezy:


Pevo - 2014-05-06, 12:24

Po raz pierwszy na naszym zlocie pojawi się przenośnia hamownia mierząca również auta 4x4.

www.agma-tuning.pl
https://www.youtube.com/watch?v=9doNmWGK00g

https://www.youtube.com/watch?v=BItRV3fYM4o
--
AGMA Tuning
660-420-741
Toruń
ul.Jastrzębia 39a

Koszt hamowania auta z napędem na 1 oś 50 zł \
4x4 100 zł




maro 16V - 2014-05-07, 16:44

Uwaga Zawodnicy!!! Na mail podanego w zgłoszeniach wysłaliśmy identyfikatory, które należy wydrukować i przedstawić na bramie wjazdowej.
Prosimy również o stawienie się najpóźniej do godziny 9:00.
Uczestnik, który stawi się po tej godzinie, może zostać niedopuszczony do startu.
Przypominamy również, że od godziny 10:00 rozpoczynają się zawody oraz otwierają się oficjalnie bramy wjazdowe.
Uwaga. Mamy jeszcze parę miejsc dla chcących wziąć udział w zawodach na 1/4mili. Osoby chętne muszą zgłosić się podobnie jak zapisani już zawodnicy najpóźniej do godziny 9:00. Informujemy tym samym, że wolnych miejsc jest niedużo.
Na tą chwilę zapisy online nie są już dostępne.

Pevo - 2014-05-10, 11:52

Na zlocie w sprzedaży będą pamiątkowe koszulki ULTIMATE GP PL
Rozmiary od M do XL Męskie i damskie
cena 30zl za sztuke
Serdecznie zapraszamy do zakupu.



krazek1 - 2014-05-11, 21:45

Więcej na
http://krazek1.pl/index.p...and_prix_polski





Więcej na
http://krazek1.pl/index.p...and_prix_polski

aro - 2014-05-12, 07:07

Dzień przeleciał jak wczorajsze opady :-)
Macie jakieś jeszcze zdjęcia/filmy - bo chętnie bym zobaczył jak przejazdy.

gta78 - 2014-05-12, 09:22

Z niecierpliwością czekam na zestawienie wyników. Szkoda że pogoda w kratkę, ale warto było przyjechać i trochę zmoknąć :)!
paolo - 2014-05-12, 14:58

Fotki z Gawexu
http://www.gawex.pl/galer...LSKI-11052014/1

ChRzAnIu - 2014-05-12, 21:50

Witam
Czy zna ktoś temat tego Golfa lub wie więcej niż JA :D
Jaka Moc ??
http://www.gawex.pl/galer...SKI-11052014/67

maro 16V - 2014-05-12, 22:01

ChRzAnIu napisał/a:
Witam
Czy zna ktoś temat tego Golfa lub wie więcej niż JA :D
Jaka Moc ??
http://www.gawex.pl/galer...SKI-11052014/67


w zgłoszeniu właściciel napisał 300km

mały_jżc - 2014-05-12, 22:28

Zaszły jakieś zmiany w sprzęcie pomiarowym? Pytam ponieważ tym razem nie startowałem a kilka razy juz przeczytałem że z fotokomórkami coś było nie tak.
Coke - 2014-05-12, 23:00

Filmy z Ultimate Grand Prix 1/4 mili:

1. http://youtu.be/-PzibfbTZQc Audi A4 2.0TQ vs Subaru Impreza 2.0T STI

2. http://youtu.be/O9sGt_KFwxA Corvette 500 KM vs Golf 2 VR6

3. http://youtu.be/eloOdhtUe5I BMW M5 e39 vs Honda CRX

4. http://youtu.be/6dOvp3mFj4M Impreza STI vs Mazda 3 MPS

5. http://youtu.be/ZXFR9pKBuRo BMW 325 2.5T vs BMW 328

6. http://youtu.be/uVoaB_S_2hk Ibiza 1.9 TDI 200 KM vs Escort 2.0 150 KM

7. http://youtu.be/eFwbRZiAdgc Mercedes S vs BMW e30 330

8. http://youtu.be/UWSwPCH0usI Octavia 2.0T 370 KM vs BMW 540 4.4 286 KM

9. http://youtu.be/-hFa2Eh8d34 BMW M3 e46 vs Audi A4 2.0T Quattro

10. http://youtu.be/Hf7yyw4TVXM Civic Kompresor vs Civic Vtec

11. http://youtu.be/vdWYfJ3g0AY Golf R20 2.0T 430 KM vs Porsche Turbo 700 KM

12. http://youtu.be/sSV0iO4sxOI Honda CRX 1.6 200 KM vs Audi A5 2.0T Quattro

13. http://youtu.be/mSc4PPtSYbU Corvette 500 KM vs Nissan 370Z 337 KM

14. http://youtu.be/PHWxMGj7bww Fiat Coupe 2.0T vs Impreza STI

15. http://youtu.be/Q_sw9Ll6KWQ BMW M3 E46 VS BMW 330 E30

16. http://youtu.be/B22eMGPSMco Audi RS4 2.7T 591 KM vs Nissan GTR 3.8T 780 KM

17. http://youtu.be/rOvx8tBnTGQ Golf R20 2.0T 430 KM vs Golf II 1.8T 480 KM

18. http://youtu.be/2vOB-3PnK5k Mercedes C55 AMG vs Impreza STI

19. http://youtu.be/S3b4_Q_8CNM Golf 2 1.8T 480 KM vs Fiat Coupe 2.0T

20. http://youtu.be/OrD4KmrYySs Audi RS4 2.7T 591 KM vs BMW 2.5T 440 KM

21. http://youtu.be/mkilX55A-uU Corvette VTG 1750 KM vs Barracuda

22. http://youtu.be/AZopm9zkr-c BMW M5 vs Civic Turbo

23. http://youtu.be/a69hyAVc43E Audi RS4 2.7T 591 KM vs Porsche 911 700 KM

24. http://youtu.be/CLGgfr5ZZN4 Nissan GTR 3.8T 780 KM vs GMC Syclone

Pevo - 2014-05-13, 10:40

DZIĘKUJEMY!!!


KKrzysztof - 2014-05-13, 20:39

ale było fajnie, jak zawsze świetna atmosfera super organizacja.


GRATULACJE I WIELKIE DZIĘKI ZA TAKIE DZIAŁANIE

ChRzAnIu - 2014-05-13, 21:32

maro 16V napisał/a:
ChRzAnIu napisał/a:
Witam
Czy zna ktoś temat tego Golfa lub wie więcej niż JA :D
Jaka Moc ??
http://www.gawex.pl/galer...SKI-11052014/67


w zgłoszeniu właściciel napisał 300km


Mógłbyś rozwinąć ?

Pevo - 2014-05-13, 21:37

Oficjalny filmik z imprezy.
Pozdro.
http://vimeo.com/95141299

gta78 - 2014-05-13, 22:03

Pevo wrzucie jakiś plik z czasami z eliminacji i pół... i finałów.
gta78 - 2014-05-13, 22:14

Coke napisał/a:
Filmy z Ultimate Grand Prix 1/4 mili:

1. http://youtu.be/-PzibfbTZQc Audi A4 2.0TQ vs Subaru Impreza 2.0T STI

...
24. http://youtu.be/CLGgfr5ZZN4 Nissan GTR 3.8T 780 KM vs GMC Syclone


Szkoda że nic z tych filmików po za widocznym startem nic wynika, ani kto wygrał , ani czasu przejazdu bo nie miałem okazji być od początku i sporo nie widziałem :( .

Pevo - 2014-05-13, 22:21

Spokojnie , do jutra rano bedzie.
kjanicki - 2014-05-13, 22:30

zdjęcia
http://konradjanicki.blog...i-maj-2014.html

Black Hornet - 2014-05-13, 22:38

Oficjalny filmik z imprezy - mega nagranie , pokazało to co najważniejsze w tej imprezie.
gta78 - 2014-05-14, 09:41

maro 16V dzięki za wyniki ( bardzo fajne czasy) , ciekawy jestem już kolejnych , mam nadzieję przy lepszej pogodzie.
gta78 - 2014-05-14, 09:48

Pevo napisał/a:
Oficjalny filmik z imprezy.
Pozdro.
http://vimeo.com/95141299


Oglądało się tak fajnie , że poproszę o wersję kinową tak ze 2h przynajmniej :-P .

maciek wiórek - 2014-05-16, 14:09

Filmy, fotogalerie, relacje w mediach.........to wszystko poniżej dla Was.
Miłego oglądania i czytania.

Media o nas :
http://www.gawex.pl/wiado...owka-Szczecinka
http://temat.net/aktualno...trugach-deszczu
http://www.iszczecinek.pl...czal-sezon-2014

Relacja telewizyjna ze zlotu i podsumowanie:
http://www.gawex.pl/wiado...MATE-GRAND-PRIX

Fotogalerie:
http://konradjanicki.blog...i-maj-2014.html
https://plus.google.com/photos/114144429157819383447/albums/6012220832387197633?authkey=CJD-vI7CtcPt3gE
http://krazek1.pl/index.p...and_prix_polski
https://www.facebook.com/...52642085&type=3
https://www.facebook.com/...=1¬if_t=like

Oficjalny filmik z imprezy:
http://vimeo.com/95141299

Filmy z przejazdów:
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be

Pozdrawiam
Maciej


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group